
Nasze realizacje:
Michel Moran. Mapa Smaków
„Michel Moran. Mapa smaków” to kulinarna podróż oraz wspaniały popis kulinarnych umiejętności Michela Morana i najlepszych foodowych blogerów w Polsce.
Zrealizowany w Wietnamie oraz w Polsce kulinarno-podróżniczy program dedykowany stworzyliśmy na zamówienie Tan Viet International dla marek Tao Tao oraz Vifon.
Klient: | TAN VIET INTERNATIONAL |
---|---|
Zakres: | Opracowanie i produkcja formatu dedykowanego, wraz z lokowaniami, dystrybucją kontentu oraz odsprzedażą świadczeń co-sponsorom |
Efekty: | 8 odcinków, ponad 3,6 mln video viewsów na Onet.pl |
Polacy kochają podróże i kochają gotować. Na fali kulinarnych programów telewizyjnych gotowanie stało się naszym ulubionym hobby, a szefowie kuchni celebrytami. Połączyliśmy powyższe trendy w jeden program, w którym pokazujemy wyjątkowe miejsca i wspaniałą kuchnię.
Michel Moran odwiedził najciekawsze miejsca Wietnamu, gdzie poznał smak lokalnych potraw, zmierzył się z nowymi dla siebie doznaniami smakowymi i zobaczył, jak Wietnamczycy przygotowują swoje narodowe dania.
Uzbrojony w doświadczenia z podróży, Michel Moran w każdym odcinku wyzywa na kulinarny pojedynek popularnego blogera kulinarnego, którego zadaniem jest kreatywne połączenie tradycji kuchni wietnamskiej i polskiej oraz odnajdywanie orientalnych smaków w Polsce.
Efekt? Oryginalne dania, wspaniałe połączenie smaków i popis kulinarny na najwyższym poziomie.
